Christian Jensenhar delt denne artikel med dig. Som abonnent kan du frit dele artikler med familie og venner - det kræver kun, at de logger ind eller opretter en profil.

Christian Jensenhar delt denne artikel med dig. Som abonnent kan du frit dele artikler med familie og venner - det kræver kun, at de logger ind eller opretter en profil.

Klumme afChristian Jensen

Ansvarshavende chefredaktør

Jagten på Pokémons realiserer totalitarisme, vi kender fra 30’erne.

Hvor længe vil vi lade os registrere i historiens største globale overvågningsprogram under dække af uskyldig jagt på Pokémons?

Lyt til artiklenLæst op
04:04

Min søn er kommet med på den anden Pokémon-bølge, og jeg skal da lige love for, at jagten er sat ind på de sære små virtuelle væsener.

Vi rager rundt fra morgen til aften, ude og inde, i krat og skov, for at kæmpe mod de Pokémon-figurer, der dukker op hvor som helst. Forleden havde en lille lyseblå Pokémon-fætter sat sig fast på min hustrus bagdel.

Christian Jensenhar delt denne artikel med dig. Log ind eller opret en profil, for at læse den.

Opret profilHar du allerede en profil?Log ind her

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her