Klumme afMads Zacho Teglskov

Satireredaktør

Når penge udkonkurrerer kvalitet i offentlige udbud, får vi præcis den kvalitet, vi har bedt om.

Redaktør efter fravalget af 24Syv: Nu må lommeregnere snart overtage messingblæsernes plads i Det Kongelige Kapel

Lyt til artiklen

Jeg forestiller mig, at tinnituspatienter må have det på netop den måde med den lille, insisterende tone i øret, som jeg i nogle dage har haft det i øjnene, når jeg har logget på et af de sociale medier, jeg bruger.

Hyletonen i mine øjne er den blanding af vemodig dødsrallen og indigneret medieraseri, som den kreative klasse har befundet sig i, siden radiodarlingen Radio24syv tabte udbudskampen om den nye taleradio-dab-kanal til Loud, en sammenslutning af museer, lokalradioer, eventarrangører – ja, vel egentlig, hvad en østjysk håndværksbager ville kalde en trøffel, hvis hun blandede det op med romessens.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her