Klumme afMarcus Rubin

Kronikredaktør

Al snakken om, at intet vil være det samme efter coronakrisen, er overdrevet. Personligt er jeg gået tilbage til præcis det liv, de glæder og de vaner, som jeg havde før.

Marcus Rubin: New nothing. Coronakrisen har ikke ændret en døjt ved vores livsvaner

Lyt til artiklen

Intet bliver det samme igen. Corona tvinger os til at tage hele det moderne liv op til genovervejelse. Kommer krammet nogensinde tilbage? Er byerne døde og boomet nu på vej til udkantsområderne? Kan vi vænne os til at være tæt sammen? Er håndtrykket dødt for evigt?

Sådan har spørgsmålene lydt igen og igen i det halvandet år, pandemien hærgede i Danmark og fra den ene dag til den anden forandrede vores liv. Nu er det – indtil videre – lykkeligvis slut, og for mit eget vedkommende kan jeg berette, at pandemien intet har ændret, når det gælder livsvalg, glæder og vaner.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her