Klumme afMarcus Rubin

Kronikredaktør

Det er skamløst, det er grisk, og det er effektivt. Pengene vælter ind til den tidligere præsident.

Marcus Rubin: Man får de vildeste mails fra Donald Trump. Og hans tilhængere elsker det

Lyt til artiklen

Hver eneste dag får jeg mindst 4-5 mails fra Donald Trump og hans folk. Nogle gange flere. Jeg har nemlig et par gange været til Trumps valgmøder, og der givet min e-mail-adresse fra mig som en slags betaling for at få adgang.

Nu kunne jeg naturligvis bare slette mailsene, men de er på deres egen måde faktisk superinteressante. Ikke fordi kerneindholdet varierer så voldsomt meget – de handler stort set alle sammen om at bede mig om penge eller forklare mig lidt om, hvorfor demokraterne og præsident Joe Biden er dødsensfarlige for USA. Ikke noget nyt der, men det dybt fascinerende er den ekstreme og fuldkommen skamløse måde, som det foregår på.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Group 2

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her