Slutter i dag: Få Politiken Lyd i 6 mdr. for kun 99 kr.

Klumme afAmalie Kestler

Chefredaktør

På Politiken glæder vi os til valget. Har du ønsker til dækningen, hører vi dem gerne.

Radikale har gjort statsministeren til 'Dead Woman Walking' - men hun kan stadig vinde næste valg

Lyt til artiklen

På Politiken er vi i gang med forberedelserne til dækningen af næste folketingsvalg og har været det længe. Man ved jo aldrig helt, hvornår valget kommer, men valgtrommerne har sjældent buldret så dybt og insisterende i en sommerferie som i år.

Kakofonien for og imod Inger Støjberg har kunnet høres fra Fanø, på familiecykelferien i Nordsjælland til vores ødegård i Småland, hvor jeg har tilbragt min ferie. Og sommeren har været dejlig, hvis det altså ikke var for et utrolig ubehageligt anfald af øresten – en lidelse, som jeg aldrig havde hørt om, før min verden blev vendt på hovedet i uge 29. Helt bogstaveligt. Nå. Nu er jeg landet på fødderne igen.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her