Kronik afMarie Louise Tüxen

Forfatter

I princippet er jeg glad for dating apps. De har ført gode møder med sig. Jeg er ikke stødt over formatets overfladiske træk, at vi poserer for at tiltrække. Jeg kan godt se skoven for pillede træer. Mit mellemværende sidder dér, hvor det er uklart, om jeg dater en bot eller en mand, som er en nar.

»Jeg fik en botvibe«: I lyset af, at han ikke kom, tog chatten sig anderledes ud

Lyt til artiklen

Jeg skulle have været på date med Fernando torsdag aften. En 38-årig civilingeniør og far til to. Skilt på andet år, ret smuk, synes jeg. Kommunikationen på Tinder havde været god. Han havde vist sig opmærksom, reflekteret, nysgerrig og en lille smule sjov.

Han havde sendt GIF’s, der indfangede stemningen i tråden, men også spurgt ind til min proces med at skrive en bog. Han var glad for badminton, og vi skulle mødes ved Lagkagehuset på Bryggen med Pineapple Breezers under armen, fordi, haha, dem kunne vi begge lide, selv om vi er grown ups med god smag. Planen var at slentre ud til Nokken og sidde i græsset langs vandet. Jeg har haft andre succesfulde dates på den rute og måde.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her