0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Kunst og kultur har aldrig haft det bedre

Vores kulturforbrug er under voldsom forvandling.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
TOBIAS SELNÆS MARKUSSEN  (arkiv)
Foto: TOBIAS SELNÆS MARKUSSEN (arkiv)

Tryk. Skriftkulturen blomstrer som aldrig før.

Kroniken
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Kroniken
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Man kan blive så træt af modeord, at man nogle gange overser, at de faktisk kan betegne noget væsentligt. ’Innovation’ er sådan et modeord. Ingen kan i disse år linde på døren til en virksomhed eller institution, uden at der brøles ’innovation’ fra alle hjørner, som om det var en opfordring til at huske at trække vejret. Og det er det næsten også.

Overalt bliver der innoveret på livet løs og ingen steder mere end i kultur- og mediebranchen, der horisonten rundt må erkende, at gamle forretningsmodeller vakler, mens nye digitaliserede muligheder byder sig til og understreger det opløftende faktum, at aldrig har efterspørgslen på medier og indhold været større.

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu