0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Tivoli er ved at miste sin sjæl og sit særpræg

Den gamle forlystelsespark er ved at fare vild i jagten på det nye og spændende. Der er behov for at se tilbage og finde rødderne. Her er nogle ideer.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Per Lange/Per Lange
Foto: Per Lange/Per Lange

Den berømte forlystelsespark i København er på vildspor mener kronikøren, der selv har forsøgt at ændre udviklingen.

Kroniken
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Kroniken
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Jeg er vågnet lidt tidligt her i mit hus i Los Angeles. Det er stadig mørkt udenfor. Det har regnet. Det er sjældent. Jeg kan høre, det drypper fra træerne og fra taget. Her i mit karbad minder det hele lidt om Danmark. Vinterdanmark. Det mørke. Det kan være så hyggeligt …

Omkring halloween 2019 åbnede Tivoli deres popup Haunted House i Skærsilden.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage