Kronik afLaura Engstrøm

Laura Engstrøm er journalist, foredragsholder og forfatter til ’Hentet af Lyset – om dødslejefænomener og nærdødsoplevelser’, der udkom i marts i år.

Det er tabu at tale om. Men CIA tror på det, og der er meget forskning som peger på, at telepati er en reel ting. Og faktum er, at i 2024 kan naturvidenskaben endnu ikke forklare, hvad det er, vi tænker med, sanser med og føler med.

Journalist og forfatter: Det er på tide, at forskningen tager telepati alvorligt

Lyt til artiklen

Min mor får et særligt lys i øjnene, når hun taler om den have, hun så i en drøm. Hun havde sagt farvel til sin elskede moster Elsa, der lå på hospitalet i Danmark med svær sygdom, og var så rejst til Grækenland, hvor hun bor en stor del af året. Nogle dage efter drømte min mor en nat om Elsa.

Hun drømte, at hun så Elsa gå gennem en lang, mørk tunnel. Med ét befandt Elsa sig i en stor, solbeskinnet have fuld af blomster i alle farver. Haven var som et paradis, og lyset var særligt; varmt og omfavnende. Da min mor vågnede fra drømmen, tænkte hun, at det ikke var en normal drøm. Den have og de farver!

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Group 2

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her