0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Movia´s svinske måde at behandle deres mobil kunder på!

Læserbreve
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Jeg købte af vanvare kortet til mobilen, og siden har jeg været jaget vildt og fredløs i den offentlige trafik, hvergang min app chrasher, og dét gør den tit! Jeg skal som en anden hjemløs sidde med stress i bussen på vej til arbejde, i frygt for at der skal komme kontrol, og idag har jeg lige fået svar fra Movia, de skriver: "Det er dit eget ansvar, at din app fungerer! WTF! Jeg køber et produkt af dem, som ikke virker, og derefter kan jeg intet gøre, når skidtet ikke fungerer. Jeg er jo ikke Android progrtammør, og de har ikke engang en hotline! Jeg vil HELT sikkert gå videre med det her, på én eller anden måde. Nogle forslag? De erkender dog noget ansvar, idét de har nedsat min bøde, (ja, jeg fik en bøde!), til 100, i stedet for 750. Ganske simpelt et svineri at Movia at tage deres egne kunder som gidsler, samtidigt med at de forlanger, at vi skal omstille os til digitale betalingsformer. Det giver jo INGEN mening!

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere