Hans Bøgesvang Riis, tak for din kronik

Læserbreve

Tak fordi du står frem og fortæller om dine negative erfaringer med Arbejdsskadestyrelsen.

Jeg har selv været udsat for Arbejdsskadestyrelsens behandling, fordi jeg har været udsat for arbejdsskader i 1993 og 2009. Jeg har ingen ros at give hverken Arbejdsskadestyrelsen ellen min egen kommune Ballerup.

Jeg har fået 28.000 kr. i erstatning og har tabt flere millioner kroner i tab af indtægt. Min erfaring med Arbejdsskade styrelsen er den, de ansatte kan ikke læse, bruger ikke oplysninger de får tilsendt fra deres egne speciallæger, træffer afgørelser uden den rette er diagnose er blevet stillet, negligerer den skadelidtes egne oplysninger ang. Helbredet, de tager ikke mobning på arbejdspladsen alvorligt. De andre fysiske problemer jeg har fået på grund af arbejdsskaderne er blevet ignoreret af Arbejdsskadestyrelsen. Min ryg er 20 år efter den første arbejdsskade ikke blevet undersøgt grundigt.

Jeg har kontaktet flere politikere ang. kommunernes og Arbejdsskadestyrelsen behandling af folk med arbejdsskader, uden de har vist nogen interesse for sagen.

Mvh

Jette Rugård

Bakketoften 41

2760 Måløv

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Redaktionen anbefaler:

Annonce

Annonce