Leder af<i>ak</i> Regeringen vil skræmme flygtninge væk Lyt til artiklen Gem artiklen Gemt Læst Afspil eller pause lyd Henter... Med tanke på de højspændte dage i september i Rødby Havn, ligner det rettidig omhu, at regeringen sammen med resten af blå blok og Socialdemokraterne sikrer muligheden for at handle hurtigt en anden gang. Røde Kors gennemhegler asylstramninger: »En vældig, vældig, vældig stor humanitær katastrofe« Indlæg i samtalen
80 år Billy Cross »Da hun smadrede alle mine guitarer med en hammer, tænkte jeg, at det var på tide at komme væk«
P Børneavisen Skal børn tro på alt, voksne siger? Send dit barn på opdagelse i en rigtig papiravis. Prøv 2 uger kvit og frit
Debatindlæg af Alexander Holm Der er brug for massiv omstilling af det danske landbrug. Den nye regering giver mig håb for, at sådan en omstilling er på vej
tema Tour de France Kritikken af Vingegaard gør sportsdirektør helt udtryksløs i ansigtet. Efter en kort pause har han alligevel brug for at sige noget
P Lyt til Politiken Vi har en ny lyd-app til dig I Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd. Lyt med nu
INTERNATIONAL KOMMENTAR Michael Jarlner Det er længe siden, Michelle Obama har ladet sig fotografere med skilte om de bortførte piger
Fri før tid Hun ville slippe for at være afhængig af en lønseddel. Det lykkedes Lyt til artiklenLæst op af Søren Korsholm Afspil eller pause lyd 00:00 Henter...