0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Hvorfor er storrumskontorer så populære blandt chefer?

De fleste foretrækker små kontorer, men man får lavet mere med sine kollegaers øjne i nakken

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
MIK ESKESTAD (arkiv)
Foto: MIK ESKESTAD (arkiv)

KONTORLANDSKAB. Ifølge undersøgelser har folk, der arbejder i storrumskontorer flere sygedage, er i højere grad udsat for stress, og spørger man folk, om de ønsker små kontorer eller storrum, svarer næsten alle, at de foretrækker små kontorer.

Lars Hedebo Olsen
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Lars Hedebo Olsen
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Når jeg kører hjem fra arbejde, står mit hår ud til alle sider.

Jeg ligner en, der har fået stød, eller en mand, der er gået igennem en hæk. En stor del af mine arbejdsdage tilbringer jeg nemlig med et sæt hovedtelefoner på, hvor jeg lytter til portrætsamtaler, klassisk musik eller en cd.

Nogle dage er der slet ingen lyd i mine ørebøffer, jeg kan bare godt lide, at jeg er isoleret inden i mit hoved.

Jeg er nemlig en af de mange, der arbejder i et storrumskontor. Jeg har gjort det i 15 år og skal nok gøre det resten af mit arbejdsliv.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts