Giv os hårdere straffe, bedre udvisningsregler og flere politifolk

Stramninger. Løsningen på bandekonflikten er langt hårdere straffe, bedre udvisningsregler for udenlandske kriminelle bandemedlemmer og flere politifolk, skriver Peter Skaarup (DF).
Stramninger. Løsningen på bandekonflikten er langt hårdere straffe, bedre udvisningsregler for udenlandske kriminelle bandemedlemmer og flere politifolk, skriver Peter Skaarup (DF).
Lyt til artiklen

Forleden uge havde jeg den blandede fornøjelse at diskutere bandekrigen live på TV 2. Det er nu ikke sådan, at jeg har noget imod at stille op til en debat, og den forløb såmænd også ok.

Jeg var mere ked af, at bandetemaet blev indledt med en noget glorificerende dokumentarudsendelse om rockeren Brian Sandberg og indvandrerbandemedlemmet Lille A. Begge de to store egoer formåede i dokumentarudsendelsen at give indtryk af, at der er nogle helvedes karle, da dokumentaren mest virkede som en gang ukritisk mikrofonholderi.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her