0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Skriv: Mener du, at der er sket et skred i vores samfundsværdier?

Ny reklame for Alm. Brand vil skabe debat om vores værdier.

Skriv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Forsikrings- og bankkoncernen Alm. Brand har lanceret en ny imagekampagne, der rejser kritiske spørgsmål til danskernes værdier.

Alm. Brands administrerende direktør, Søren Boe Mortensen, udtaler i den forbindelse til Politiken: »Vores holdning er, at værdier mellem mennesker - eller mellem mennesker og virksomheder - er grundlaget for den måde, vores samfund fungerer på. Vores forretning bliver jo påvirket af værdisættet. Og derfor har vi en interesse i, at værdierne er intakte i Danmark.«

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere