Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Forbrug
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Generation Y: »Hvis det ikke er digitalt, findes det slet ikke«

1,5 millioner unge forbrugere kræver kvalitet, bæredygtighed og bedre service - og så skal det naturligvis være online.

Forbrug
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

De har lige taget hul på voksenlivet, men allerede nu står det klart: Rækkehus, Renault og realkreditlån står ikke øverst på ønskesedlen for de op mod 1,5 millioner danske unge i generation Y, som i disse år myldrer ud i både butikker og på boligmarkedet.

Kampagnetilbud: Prøv 3 måneder for 299,-

Få den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden