Blev gadefesten lige så varm, som den plejer? Ibyens udsendte tog til Distortion på Vesterbro, hvor tusindvis festede i gaderne.
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Ukrainsk oberstløjtnant: Rusland angriber nu med alt fra chauffører til kokke og kommunikationsfolk
-
Her er overlægens menu, når studentervognen rammer din indkørsel. Den indeholder en magisk ingrediens
-
Studiet af for tidlige fødsler gav et overraskende resultat
-
Jeg har spist 50 BMO'er i København. Her er den bedste
-
Jeg indrømmer det gerne: Det er mig, der ødelægger din by
-
To store roller på et år! Der er noget i gære
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Der skal et helt specielt fænomen til for at slå danske varmerekorder. Det har vi nu, og lørdag kan det ske
De behandlede hende som et monster. Men folk må godt være bange
Lyt til artiklenLæst op af Sigrid Debois Reuss
00:00
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Debatindlæg af Lone Højgaard Viemose
