Ask Palnum Knudsen er bange, fortæller han.
Men han er så forberedt, som han kan blive. Både fysisk og mentalt.
Mandag indleder Den Grønne Ungdomsbevægelse en sultestrejke for at påvirke forhandlingerne om den grønne trepart. Ekspert betragter protestformen som et nybrud i dansk aktivisme.
Ask Palnum Knudsen er bange, fortæller han.
Men han er så forberedt, som han kan blive. Både fysisk og mentalt.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuI Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her