Den blev lanceret som Europas største festival for mental sundhed, men endte som et kæmpeflop. Good Vibes Only Festival havde forventet op mod 80.000 gæster, skriver Ekstra Bladet.
Der kom kun nogle få hundrede.
Der var lagt an til en kæmpefestival med titusindvis af gæster. Der kom stort set ingen. »Oplevelsen var surrealistisk«, siger en af de optrædende.
Den blev lanceret som Europas største festival for mental sundhed, men endte som et kæmpeflop. Good Vibes Only Festival havde forventet op mod 80.000 gæster, skriver Ekstra Bladet.
Der kom kun nogle få hundrede.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nu1
2
3
4
5
6
I Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her