0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Coca-Cola plagierer britisk indieband

Undergrundsbandet Seven Seconds of Love har lavet en video med en ninja-kat, som tilsyneladende har inspireret til en argentinsk colareklame.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

En ninjakat, der danser på en strand, er blevet centrum for en kamp mellem storkapitalen og undergrunden.

Katten optræder sammen med en række andre figurer i en musikvideo til sangen ’Ninja’, der er at finde på det endnu u-signede band Seven Seconds of Loves hjemmeside.

Opmærksomme fans i Argentina
Men pludselig begyndte der at tikke mails ind fra fans om en argentinsk Coca-Cola-reklame, der mindede lidt for meget om musikvideoen i stil og lyd.

Forsangeren i Seven Seconds of Love Joel Veitch har stået for animationsvideoen, og han var i første omgang ikke bekymret over henvendelserne.

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter