Tyg lige på følgende eksempler:
Et ølbryggeri betaler turbus, lydmand, benzin, kost og logi for lovende musikbands, der til gengæld skal lægge billeder på de sociale medier fra deres koncertturne og nævne bryggeriet i sine hashtags.
En tøjkæde betaler for, at et kunstmuseum kan tilbyde gratis entré og får til gengæld lov at trykke motiver af Warhol og Basquiat på T-shirts og paraplyer.
Og en energidrikproducent stiller studie- og indspilningsfaciliteter til rådighed for danske artister og får til gengæld lov til at bruge kunstnernes coolness som en del af sin branding.
Der skete en fejl, prøv igen senere
Der skete en fejl, prøv igen senere eller søg hjælp via vores kundecenter
Bliv en del af fællesskabet på Politiken
Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.
Prøv nuEr du under 30 år og udeboende? Få halv pris her
Allerede abonnent? Log ind her