0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Se videoen her: YouTube fjernede dansk kampagnefilm mod seksuelle overgreb

Kommunikationschef hos YouTube kalder det for en fejl, at Det Kriminalpræventive Råds nye kampagnevideo blev fjernet fra videotjenesten. I videoen ses blandt andet to drenge kysse.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

»Videoen er fjernet: Upassende indhold«.

Sådan stod der mandag aften, hvis man klikkede sig ind på Det Kriminalpræventive Råds nye kampagnevideo 'Tæt På' på YouTube.

Sangen og den tilhørende musikvideo er en del af kampagnen 'Tune Ind'. Den har til formål at sætte fokus på samtykke i forbindelse med seksuelle udfoldelser - især for den yngre generation. Onsdag formiddag blev videoen dog gjort offentlig igen af YouTube.

Deltag i debatten nu

Det koster kun 1 kr. at få fuld adgang til Politiken, hvor du kan læse artikler, lytte til podcasts og løse krydsord.

Læs mere