0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

B&O-direktør: »Vi skal tænke mere globalt«

Med billigere og mere alsidige produkter vil Bang & Olufsens direktør, Tue Mantoni, have flere ind i B&O-familien.

Design
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Hvorfor pegede du på Anders Hermansens forslag, da I skulle designe et nyt B&O-tv?

»Jeg så fjernsynet, før vi havde besluttet os for at lave B&O Play-brandet, og tænkte, at det ville passe godt ind i en ny linje«, siger Bang & Olufsens administrerende direktør, Tue Mantioni.

Er det med til at forny jeres profil?

»Ja, det synes jeg, det er, for materialerne er anderledes end i de andre tv’er, vi har i B&O. Vi har for eksempel ikke brugt aluminium til V1, men til gengæld er der brugt rustfrit stål og pulverlakerede overflader, og på den måde adskiller vi os fra det gamle B&O, samtidig med at vi taler samme formsprog«.

LÆS ARTIKEL

Hvorfor har du lanceret et søsterbrand i B&O?

»For det første – og det siger jeg uden at forsøge at lyde alt for altruistisk – vil vi gerne dele det, vi kan på design- og lydområdet, med flere mennesker. Vi vil gerne gøre vores produkter mere tilgængelige for folk både med hensyn til pris, funktion og levering. De nye produkter i B&O Play-linjen kan man koble med sin iPhone, eller hvor man nu har sin musik, og det betyder, at vi kan få fat i nogle folk, som gerne vil betale for godt design og kvalitet, men ikke er klar til at købe den store pakke«.

Politiken.dk i 3 måneder - kun 299 kr.

Læs hele artiklen nu

Køb abonnement

Annonce

Læs mere