Jeg kan godt lide historien. Det er dirigenten Dimitrij Matvienko, der selv fortæller, hvordan han nogle gange går tur om natten, mens han lytter til komponisten Valentin Silvestrovs simple, nostalgiske musik.
Vi trænger til ro. Og fred.
Dirigenten Dimitrij Matvienko har givet Aarhus Symfoniorkester frisk energi. Deres nye album kan høres som et forsøg på at bygge bro fra krig tilbage til fred.
Jeg kan godt lide historien. Det er dirigenten Dimitrij Matvienko, der selv fortæller, hvordan han nogle gange går tur om natten, mens han lytter til komponisten Valentin Silvestrovs simple, nostalgiske musik.
Vi trænger til ro. Og fred.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nu1
2
3
4
5
6
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her