0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Kunstanmeldelse: Hvis udstillingerne på Copenhagen Contemporary er et deja-vu, gør en gentagelse ikke det fjerneste

Den danske trio Superflex druknede i Tate Moderns Turbinehal, men genopstår mirakuløst i Copenhagen Contemporarys nye sale.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Anders Sune Berg
Foto: Anders Sune Berg

Superflex' gyngeinstallation passer perfekt til Copenhagen Contemporarys sale, hvor stativernes rette linjer korresponderer med loftets industrielle rørføringer og gule farve.

Kunst
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Kunst
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

»It’s déjà vue all over again«, blev den amerikanske baseballspiller Yogi Berra berømt for at udtale, men selv om det aldrig var til at finde ud af, om han var vis eller våsende, så er det sådan, det føles, denne kunstsommer i København.

I alle tilfælde hvis man sidste år, som jeg, fik oplevet en af de vigtigste danske bidrag til den internationale kunstscene, nemlig trioen Superflex’ ’One Two Three Swing!’ i Tate Moderns Turbinehal.

Deltag i debatten nu

Det koster kun 1 kr. at få fuld adgang til Politiken, hvor du kan læse artikler, lytte til podcasts og løse krydsord.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter