Julekalendere i tv har det seneste halve århundred spejlet mange af de store omvæltninger i medieverdenen, skriver Molllerup i sin mediekommentar.
Foto: Ulrik Boel Bentzen/DFF/DR

Julekalendere i tv har det seneste halve århundred spejlet mange af de store omvæltninger i medieverdenen, skriver Molllerup i sin mediekommentar.

Medier

Mediekommentaren: Årets julekalender er klassisk DR - en dyr, ambitiøs og modig public service-satsning

Antallet af tv-nisser er på retur, selv om rækken af julekalendere fortsat bliver længere. Men midt i striden mellem det nissefrie nybrud og den klassiske hygge har vi fået flere spøjse nye venner i omløb på Facebook, skriver Jacob Mollerup i ugens mediekommentar.

Medier
FOR ABONNENTER

Man anede sidst i november konturerne af endnu en grum DR-skandale. Havde den øverste ledelse igen helt fejlvurderet stemningen? Var det nu selve julen, det ville gå ud over?

Få fuld adgang i 3 måneder for 299 kr

Eller prøv én måned for 1 kr.

Se tilbud

Annonce

For abonnenter

Annonce

Forsiden

Annonce