Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Miriam Dalsgaard
Foto: Miriam Dalsgaard

Forleden var cremen af den danske realitybranche samlet til Reality Awards på Docken i København. Her er det helt normalt at have fået kosmetiske operationer, og flere af realitystjernerne fortæller gladeligt om det på deres profiler på sociale medier til deres mange tusinde følgere.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

»Det bliver så naturligt, at man ikke engang stiller spørgsmål ved at få det gjort«

Markedsføring af kosmetiske forskønnelser betyder, at det normale og det perfekte for nogle unge glider helt sammen. Og så bliver alt, der ikke er perfekt ved ens krop, unormalt, siger to ungdomseksperter.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

For nogle år siden havde Anna Bjerre, der er direktør og psykolog på rådgivningsstedet GirlTalk, en samtale med nogle unge piger om Nygarts busreklamer. Det er de reklamer, hvor Nygart viser billeder af, hvor perfekte bryster man kan få, hvis man kommer under kniven på deres klinik.​

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden