0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Dylan-essay: Hvorfor helvede kan han ikke bare synge melodien, som den er?

Den er jo ikke så svær, så præcis hvad er det, han laver?, spørger Nikolaj Nørlund.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

fornyelsen. Drivkraften for Bob Dylans omfattende koncertvirksomhed er hele tiden at synge og spille sangene på en ny måde. Dermed undgår han den for ham fatale gentagelse. Men det er ikke altid, at publikum billiger hans eksperimenteren med klassikerne. Her spiller han sin meget omdiskuterede koncert i Beijing 6. april i år. Arkivfoto: AP

Musik
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Musik
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Det kan ikke være nemt at være Bob Dylan, lad os bare slå det fast med det samme.

Når éns yacht går på grund i Det Caribiske Hav, eller riften på hånden ikke vil heles for eksempel.

Det er nogle af de problemer, han tumler med i 1987, da han finder den teknik, som bliver motoren for de næste snart 25 års turnévirksomhed, The Never Ending Tour.

Deltag i debatten nu

Det koster kun 1 kr. at få fuld adgang til Politiken, hvor du kan læse artikler, lytte til podcasts og løse krydsord.

Læs mere

Annonce

Læs mere