0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Legos marketing­folk kan vist godt holde fri resten af året

Klodsduellanterne viser os andre amatører, hvordan man sætter Lego sammen.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Henrik Ohsten/TV 2
Foto: Henrik Ohsten/TV 2

Vennerne Frederik og Magnus, henholdsvis civilingeniør og bachelor i arkitektur, er et scoop for TV 2's nye underholdningsprogram, 'Lego Masters'.

Set og hørt
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Set og hørt
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Som min unge medseer, flasket op på tusindvis af legoklodser, så tørt konstaterede det med en vis respekt i stemmen, da vi lod første afsnit af ’Lego Masters’ på TV 2 rulle over skærmen:

»Vi taler altså uden-for-kategori-nørder her«.

Og det er naturligvis ment på den mest positive facon. Altså en flok klodsduellanter, der er gået next level – for at sige det mildt – i forhold til os andre med vores pølsefingre og ordinære Lego Star Wars- eller Harry Potter-byggerier i de lange juledage, hvor gaven til ungerne var lige så meget til os selv som til dem.

Bliv en del af fællesskabet på Politiken

Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Prøv nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter