Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Nyt om mad
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Spis dig sund med mellemmåltider

Nærende mellemmåltider tre gange om dagen er det bedste du kan gøre for dit velvære, din koncentration og din sundhed.

Nyt om mad
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Uden mellemmåltider bliver man sløve og ukoncentreret og kommer til at overspise til hovedmåltiderne. Hovedpinen banker på, og man bliver småirritabel og let pirrelig.

Mange danskere har lært, at vi skal spise os mætte til hovedmåltiderne, og så bør det vel være nok. Men det er det ikke.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden