0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

SAS gør det svært at finde ud af fortrydelsesretten

På sin hjemmeside giver SAS modstridende oplysninger om fortrydelsesret på købte billetter.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Flybilletten er købt, og så fortryder du alligevel lige efter købet. SAS forklarer ikke helt tydeligt, hvordan det skal foregå.

Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Efter at SAS i december skiftede design på deres hjemmeside, gør de ikke længere tydeligt opmærksom på det punkt, hvor de tilbyder 24 timers fortrydelsesret på købte billetter. Tidligere var netop dette punkt meget synligt på SAS’ hjemmeside.

Her stod nemlig: »Altid med SAS: 24 timers fortrydelsesret«. Nu skal man søge rundt på hjemmesiden for at finde det samme budskab.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce