Sammenlignet med hvor mange besøgende, Tivoli hvert år lukker ind, har den et fåtal sager. Alligevel må forlystelsesparken hvert år håndtere omkring 10 sager, hvor gæster truer med dårlige anmeldelser, hvis ikke de får fx gratis indgang.
Foto: Jens Dresling (arkiv)

Sammenlignet med hvor mange besøgende, Tivoli hvert år lukker ind, har den et fåtal sager. Alligevel må forlystelsesparken hvert år håndtere omkring 10 sager, hvor gæster truer med dårlige anmeldelser, hvis ikke de får fx gratis indgang.

Rejser

Afpresning: Forlystelsesparker bliver også truet med sociale medier

I lighed med danske hoteller oplever forlystelsesparker også tilfælde, hvor gæster truer med dårlige anmeldelser, hvis ikke de eksempelvis får gratis entre.

Rejser
FOR ABONNENTER

Forlystelsesparker skal i lighed med hoteller forholde sig til gæster, som truer med dårlige anmeldelser, også selv om der ifølge parkerne ikke reelt er indhold i gæsternes klager.

Få fuld adgang i 3 måneder for kun 299 kr

Ellers kan du stadig prøve én måned for 1 kr.

Se tilbud

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Forsiden

Annonce