0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Her er de seks største problemer: Overraskende mange oplever bøvl med billeje på ferien

En ny Megafon-undersøgelse viser, at 39 procent af de danskere, der har lejet bil på ferien, oplever problemer. »Det er et alt for højt tal«, lyder det fra Forbruger Europa.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Peter Bates
Foto: Peter Bates

Danskere, der lejer bil på ferien, oplever især at blive presset til at betale for ekstra forsikringer, at betale ekstra for billejen, eller at der er problemer med Visa-Dankort eller debitkort.

Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Danskerne er på vej på sommerferie. Ud i Europa. Ned til strandene. Til hyggen med familien og – for rigtig manges vedkommende – problemer, bøvl og tænders gnidsel, når det kommer til leje af bil på rejsen.

En ny Megafon-undersøgelse, som Politiken har fået lavet blandt 1.098 respondenter, viser, at blandt de 33 procent af danskerne, der har lejet bil i et EU-land de seneste 5 år, har 39 procent oplevet en del problemer eller problemer i mindre grad.

Politiken.dk i 3 måneder - kun 299 kr.

Læs hele artiklen nu

Køb abonnement

Annonce