Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Remus Eserblom/istockphoto.com
Foto: Remus Eserblom/istockphoto.com

Forbrugerrådet Tænk undrer sig over, hvordan biludlejningsfirmaer rundt om i Europas lufthavne ikke gør mere for at hjælpe kunderne, når deres fly er forsinket.

Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Kom for sent med flyet og mistede både bil og penge

»Jeg er rystet, og føler mig godt og grundigt snydt«, siger Jesper Nielsen om biludlejningsfirma i lufthavnen i Nice.

Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Jesper Nielsen og familie sidder i Norwegian-flyet fra København til Nice. Det er den 6. juli i år og flokken på syv fra Nykøbing Falster glæder sig til sommerferien i det sydfranske.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden