Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
PR
Foto: PR

Smukt ser Labranda Hotel Isla Bonita på Tenerife ud på billederne, men fire stjerner har hotellet ikke, og det kostede rejsearrangøren dyrt.

Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

En halv stjerne udløser erstatning til vred turist

Turist får nedslag i rejsens pris, fordi rejsebureau ikke kunne bevise, at det havde oplyst om, at hotellet kun havde 3,5 stjerner og ikke 4.

Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Der er forskel på, om et hotel har 3,5 stjerner eller 4, i hvert fald hvis rejsebureauet glemmer at oplyse forbrugeren om klassifikationen. Forglemmelsen kostede et rejsebureau 3.300 kroner, som Pakkerejse-Ankenævnet har afgjort, at en forsmået hotelgæst skal have i erstatning.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden