0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Coronakrisen har vækket rejsekundernes kritiske sans

Hver fjerde kunde har ikke tillid til, at rejseselskaberne lever op til kundernes rettigheder, viser en ny undersøgelse. Hver anden vil have sikre aftaler for at turde købe en ny rejse.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Finn Frandsen
Foto: Finn Frandsen

Husk gode oplevelser med rejsebureauer, der har behandlet din sag.

Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Selv om verden åbner så småt, er det med tøven og usikkerhed, at danskerne kaster sig ud i at bestille nye rejser i år.

Det viser en spørgeundersøgelse, foretaget af Forbrugerrådet Tænk i juni måned. Her siger næsten hver anden forbruger, at de vil have sikkerhed for at få alle deres penge retur, når en rejse aflyses, før de vil købe en ny rejse i 2020.

Undersøgelsen er en advarsel tilrejsebureauer og flyselskaber, mener Mads Reinholdt, der er direktør i Forbrugerrådet Tænk.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

    Alt om Corona­virus

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts