0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Facebook, Twitter og Instagram: Sådan lærer flyselskaberne dig at kende

Flyselskaberne kan bruge sociale medier meget bedre, mener ekspert.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
ADRIAN JOACHIM
Foto: ADRIAN JOACHIM

Afgang. Hvis flyselskaber og lufthavnene vil give en endnu bedre kundeoplevelse, bør de lære deres kunder bedre at kende, mener ekspert.

Nyheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Nyheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Dit flyselskab kan måske ikke vide, om du foretrækker rød- eller hvidvin til maden, eller om du helst vil side ud mod gangen eller ved vinduet.

Men flyselskaberne kan gøre en del for at lære dig at kende - gennem sociale medier som Facebook, Twitter og Instagram, som danskerne benytter.

Det mener Ricki Mae Melchior, creative sales director i firmaet Nodes, der har specialiseret sig i kommunikation på sociale medier.

Deltag i debatten nu

Det koster kun 1 kr. at få fuld adgang til Politiken, hvor du kan læse artikler, lytte til podcasts og løse krydsord.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter