På Københavns nyeste overnatningssted bliver du bare siddende på din motorcykel, når du kører frem til skranken i receptionen for at tjekke ind. Drypper motorcyklen lidt olie på gulvet? Pyt med det. Det vil indehaveren af det nye bikermotel aldrig klage over. Han har selv trukket sorte dækspor fra hjulspind på gulvet i receptionen. Og han ser gerne, at gæsterne lave en ’brænder’ , når de tjekker ind – altså laver hjulspind, så der kommer sorte striber på gulvet og masser af røg i lokalet.
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Han dejsede om ved Føtex, og hun på loppemarked
-
»Det tog under 40 sekunder, så var han død«: I et hjørne på festivalen er mænds sundhed i fokus
-
Her er DMI's forventninger til vejret søndag
-
Peter Viggo Jakobsen: »Det er lidt ligesom et middelalderslag«
-
Økonom: Min by er blevet til en forlystelsespark for turister
-
»Jeg stod ved siden af og havde gåsehud. Jeg havde meget stor medfølelse med hende«
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Debatindlæg af Sune Gylling Æbelø
»Sindet er selvregulerende, hvis du formår at lade dine tanker og følelser være«
Lyt til artiklenLæst op af Signe Thomsen
00:00
Debatindlæg af Kasper Lyngholm Vilbæk
Selv en solskinsø har sine sorte sider
tema
»Der var ingen i forløbet, der sagde til mig, at det var ulovligt, eller at jeg burde have ringet før«
Lyt til artiklenLæst op af
Line Vaaben
00:00




























