0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Passager brændt af - flyet var fløjet

Det er rejsebureauets ansvar at informere dig, hvis din flyafgang er ændret, viser en ny afgørelse fra Forbrugerklagenævnet.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Mark Evans/High resolution 3D render/© Mark Evans 2007
Foto: Mark Evans/High resolution 3D render/© Mark Evans 2007
Fly og lufthavne
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Fly og lufthavne
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Kufferten er pakket, og du er mødt forventningsfyldt frem i lufthavnen i god tid, inden dit fly afgår. Troede du. For det viser sig, at dit fly allerede er fløjet. Ruten er nemlig blevet omlagt, så afgangstiden er ændret, men det er der ingen, der har gjort dig opmærksom på.

Rejsebureauet, som du har købt billetten igennem, vil ikke hjælpe. De siger, at det er flyselskabets ansvar at informere dig. Men det er ikke korrekt, viser en ny afgørelse fra Forbrugerklagenævnet.

Politiken.dk i 3 måneder - kun 299 kr.

Læs hele artiklen nu

Køb abonnement

Annonce

Læs mere