FCK-angriberen Peter Møller overtager med øjeblikkelig virkning formandshvervet i Spillerforeningen, hvor han afløser Palle Sørensen. »Vi har netop indgået en ny overenskomst med Divisionsforeningen, som vi sammen med dem skal have gennemført og udviklet til både spillerne og klubbernes tilfredshed. Ordnede forhold i fodboldjobbet er en fordel for alle og afgørende for, at spillerne kan yde optimalt. DBU spiller ikke med i denne proces i øjeblikket. Det skal vi forsøge at få dem til i dialog med DBU og Divisionsforeningen,« lyder Peter Møllers programerklæring. Peter Møller var næstformand for Spillerforeningen, da fodboldkonflikten mellem spillere og klubledere rasede i august. Formandsposten blev ledig, da Palle Sørensen fik et job som direktør i håndboldklubben Århus SK.
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Neurokirurg: De, der siger noget andet om cykelhjelmen, ved ikke, hvad de taler om
-
Trump har sin egen teori om, hvorfor renovering af Lincoln-mindesmærket er gået så galt
-
Peter Viggo Jakobsen om nye ukrainske angreb: »Derfor rammer de her angreb hårdt«
-
Ny Mossad-chef vil vælte Irans regering – Trump vil handle
-
Tag flugten ind i skyggen: DMI varsler 35 grader
-
Her er det så, man udbryder: Men han blev jo dræbt
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Debatindlæg af Mathilde Holst




























