FCK-angriberen Peter Møller overtager med øjeblikkelig virkning formandshvervet i Spillerforeningen, hvor han afløser Palle Sørensen. »Vi har netop indgået en ny overenskomst med Divisionsforeningen, som vi sammen med dem skal have gennemført og udviklet til både spillerne og klubbernes tilfredshed. Ordnede forhold i fodboldjobbet er en fordel for alle og afgørende for, at spillerne kan yde optimalt. DBU spiller ikke med i denne proces i øjeblikket. Det skal vi forsøge at få dem til i dialog med DBU og Divisionsforeningen,« lyder Peter Møllers programerklæring. Peter Møller var næstformand for Spillerforeningen, da fodboldkonflikten mellem spillere og klubledere rasede i august. Formandsposten blev ledig, da Palle Sørensen fik et job som direktør i håndboldklubben Århus SK.
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Neurokirurg: De, der siger noget andet om cykelhjelmen, ved ikke, hvad de taler om
-
Tag flugten ind i skyggen: DMI varsler 35 grader
-
Nu har København fået et nyt springvand – og man må gerne bade i det
-
Det er en virkelig god bil til folk med hang til luksus. Og så er den til at betale
-
Radikal profil sætter spørgsmålstegn ved Søren Gades dømmekraft efter afsløring
-
Her er det så, man udbryder: Men han blev jo dræbt
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Leder af Christian Jensen
Det startede med et håndgemæng og sluttede som en mordbrand med fire dødsofre
Lyt til artiklenLæst op af Søren-Mikael Hansen
00:00
Nu har København fået et nyt springvand – og man må gerne bade i det
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce




























