0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Philipp Lahm: PSG er et varemærke lige som Gucci, Prada og Louis Vuitton

Paris Saint-Germain symboliserer, hvordan verdens største fodboldklubber er blevet en del af den moderne popkultur.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Kenzo Tribouillard/Ritzau Scanpix
Foto: Kenzo Tribouillard/Ritzau Scanpix

Med tilføjelsen af Lionel Messi til truppen satte PSG sig definitivt på favoritværdigheden i Champions League.

Sport
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Sport
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

På Seinens bred i Paris finder man – blot fem minutter fra Louvre – stormagasinet Samaritaine.

Bygningen er netop blevet istandsat for godt 5,6 milliarder kroner. Indvendigt er væggene beklædt med træpaneler, og der er en VIP-afdeling.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu