0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Dokumentation: Danske Tour de France-partnere overdrev seertal og reklameværdi i 17 tilfælde

Selv om de danske arrangører har erkendt store fejl i præsentationen i Tour de France-starten i 2021, har de fleste partnere bag fortsat misinformeret om positive effekter, som blev groft overdrevet.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Jonas Olufson
Foto: Jonas Olufson

Borgmestre, ministre og regionsrådsformænd poserede glade efter præsentationen af den danske Tour de France-start i 2021. Siden har Politiken afsløret, at en del af tallene om begivenheden var oppustede, og det har arrangørerne erkendt – men fejlene blev kun rettet nogle steder, mens de forkerte oplysninger fortsat florerede mange steder.

Cykling
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Cykling
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst