Håndboldlandsholdet tabte den første kamp ved EM i Malmø med 31-30 til Island i et opgør, hvor målmand Landin fik rødt kort for benspænd midt i 2. halvleg.
Derfra var det op ad bakke for danskerne, der nu er under pres.
Ritzau
fortsæt med at læse
Følg VM-guldvindernes kamp mod Island ved EM minut for minut.
Håndboldlandsholdet tabte den første kamp ved EM i Malmø med 31-30 til Island i et opgør, hvor målmand Landin fik rødt kort for benspænd midt i 2. halvleg.
Derfra var det op ad bakke for danskerne, der nu er under pres.
Ritzau
fortsæt med at læse
1
2
3
4
5
6
I Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her