0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

ATS: Slut med skotten. Netto lancerer nyt logo

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Roald Als/POLITIKEN
Foto: Roald Als/POLITIKEN
ATS
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
ATS
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Netto har valgt at ændre sit kendte logo.

»Efter at vi har haft Mette Frederiksen på forsiden af vores kundeblad Lime under overskriften ’Hele Danmarks Mette’, er det gået op for os, hvor stærkt et brand hun er«, siger Nettos administrerende direktør, Michael Løve. »Det er første gang nogensinde, at vores kundeblad har skabt så megen respons, og det vil vi gerne udnytte«.

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce