Den planlagte opsendelse af raketten Nexø II bliver igen udsat.
Det skriver talsmanden for foreningen Copenhagen Suborbitals, Mads Wilson, på en blog på Ingeniøren.dk.
Den planlagte opsendelse af raketten Nexø II bliver igen udsat.
Det skriver talsmanden for foreningen Copenhagen Suborbitals, Mads Wilson, på en blog på Ingeniøren.dk.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nu© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her