Vi samler de bedste læserbreve fra ugen – fra tanker om geopolitik og den danske regering til hverdagens obskure observationer.

Du kan selv rejse hjem, Morten Messerschmidt

Finn Frandsen/Mads Nissen/Jens Dresling/Miriam Dalsgaard/Jonathan Ernst/Mohammed Salem/Ritzau Scanpix
Lyt til artiklen

Zoo

Paul Newman, Pennsylvania, USA:

Jeg vil gerne have information om, hvordan jeg kan kontakte Aalborg Zoo. Mine naboers lille hund gør konstant og er meget uvenlig. Han ville være et velsmagende måltid til nogle af deres rovdyr.

Råd til kaffen

Niels Ole Frederiksen, Middelfart:

Mælkeprodukter, okse- og svinekød, grøntsager, brød – og ikke mindst kaffen – stiger i pris med en fart, så jeg næsten må holde fast i køledisken for ikke at besvime. Man går ind efter dagligvarer og kommer ud med en regning, der ligner udbetalingen på en elcykel. Så tænkte jeg, at min pension vel også var steget tilsvarende! Det ville da være rimeligt, ikke? Men nej. Jeg måtte købe en lup for overhovedet at finde stigningen – og selv dér måtte jeg stå i det helt rigtige lys og holde vejret.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her