Politiken-anmelder svarer igen på hård kritik

Anmeldelseskvalitet. Kristian Husteds fejlbehæftede anmeldelse af teaterstykket 'Dette burde skrives i nutid" blev kritiseret i skarpe vendinger af teaterleder for Mungo Park, Martin Lyngbo, i Politiken i torsdags. Kritikken er "helt i skoven", skriver Husted nu. Foto fra stykket.
Anmeldelseskvalitet. Kristian Husteds fejlbehæftede anmeldelse af teaterstykket 'Dette burde skrives i nutid" blev kritiseret i skarpe vendinger af teaterleder for Mungo Park, Martin Lyngbo, i Politiken i torsdags. Kritikken er "helt i skoven", skriver Husted nu. Foto fra stykket.
Lyt til artiklen

Teaterleder og instruktør Martin Lyngbo bringer i et debatindlæg her i Politiken en meget voldsom kritik af mit virke som teateranmelder. Det sker, efter at jeg har anmeldt hans forestilling ’Dette burde skrives i nutid’ på teatret Mungo Park i Allerød. Anledningen er en række faktuelle fejl i min anmeldelse.

Dem tager jeg hermed til efterretning, og dem beklager jeg, ligesom avisen gjorde det tidligere på ugen. Fakta skal selvfølgelig være på plads.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her