0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Dansk reality-tv er blevet forkasteligt og ulækkert

Hvorfor skal unge mennesker skyde kalve i hovedet for at lave 'underholdende tv'?

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Anne-Marie Steen Petersen
Foto: Anne-Marie Steen Petersen
Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Som teenager af en realitygeneration har jeg – ikke fast, men med jævne mellemrum – fulgt med i TV3’s mange realityprogrammer. Det vil jeg gerne indrømme.

Jeg har bidt mig i læben og tænkt, at programmer som ’Paradise’ var fordummende, men ikke gjort noget videre ved det. Det er jo bare underholdning.

Jeg har grinet af Gustav og alle de andre fra ’For lækker til love’, og indrømmet følt mig godt underholdt.

Ikke mindst har jeg fuldt med i livet hos familien fra Bryggen og hygget mig med det, på trods af at det nødigt er noget, jeg siger højt foran andre mennesker.

Jeg har tænkt meget om de programmer, TV3 producerer, men jeg er aldrig drevet til handling. Nok synes jeg, ’Paradise’ er med til at påvirke min generation i en negativ retning.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts

Annonce