Ryanair rykker ind i Københavns lufthavn, og det har med god grund sat fagbevægelsen på den anden ende. Ryanair scorer det ene rekordoverskud efter det andet, alt i mens de ansatte betaler prisen med månedslønninger ned til 10.000 kroner. Det er med god grund, at fagbevægelsen er kommet op af stolen.
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Radikal profil sætter spørgsmålstegn ved Søren Gades dømmekraft efter afsløring
-
Skattekaos truer alle boligejere
-
Nu har København fået et nyt springvand – og man må gerne bade i det
-
Neurokirurg: De, der siger noget andet om cykelhjelmen, ved ikke, hvad de taler om
-
Det er en virkelig god bil til folk med hang til luksus. Og så er den til at betale
-
DMI opjusterer forvarsel om hedebølge til 'farligt vejr'
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Det startede med et håndgemæng og sluttede som en mordbrand med fire dødsofre
Lyt til artiklenLæst op af Søren-Mikael Hansen
00:00

