Forfatter: Jeg har altid elsket fodbold. Den eneste malurt i bægeret har været mænd

Her står jeg med mit fodboldhold, efter vi i 1994 vandt stævnet Topform Cup. Jeg står bagerst som nummer 3 fra venstre. Iført badesandaler, 90’er-hår og en virkelig smart lædersnor om halsen. Privatfoto
Her står jeg med mit fodboldhold, efter vi i 1994 vandt stævnet Topform Cup. Jeg står bagerst som nummer 3 fra venstre. Iført badesandaler, 90’er-hår og en virkelig smart lædersnor om halsen. Privatfoto
Lyt til artiklen

Jeg ville være Bonny Madsen. Så kort kunne min første karriereambition formuleres.

Til dem, som ikke ved det, var Bonny Madsen fast spiller på kvindernes fodboldlandshold fra slut-80’erne til midten af 90’erne, en af de bedste danske kvindelige spillere i årtier; hun gjorde endda karriere i udenlandske klubber.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her